Днес Центъра за обслужване на клиенти на Мобилтел празнува 10 години от създаването му. Вече 10 години сътрудниците на *88 осигуряват 24 часа в денонощието, седем дни в седмицата, бърза и професионална консултация на клиентите на телекома. В Контакт центъра консултация получават както индивидуални, така и бизнес клиенти, като в момента всяка фирма разполага с акаунт мениджър или личен консултант, от който получава специализирана помощ. Повече информация за *88 прочетете тук.

Вижте как отпразнуваха служителите на Мтел празника:

Андреас Майерхофер, главен изпълнителен директор на Мтел, Здравко Георгиев, директор „Обслужване на клиенти“ и Хорст Пертл, главен директор технологии в компанията, дават „сладък“ старт на празничния ден в Контакт центъра.

 

Андреас Майерхофер, главен изпълнителен директор на Мтел, Здравко Георгиев, директор „Обслужване на клиенти“ и Хорст Пертл, главен директор технологии в компанията, дават „сладък“ старт на празничния ден в Контакт центъра.

1 коментар

Comments are closed.