Филмът „Стив Джобс“ (Steve Jobs) е един от най-чаканите от феновете на Apple, а и не само. Продукцията, която според различни медии заслужава Оскар за най-добра мъжка роля в лицето на Майкъл Фасбендер и такъв за най-добра режисура на Дани Бойл, не очарова публиката достатъчно. Според данни, премиерният уикенд е донесъл на Sony Pictures само 7,3 милиона долара. За сравнение, бюджетът на филма беше 30 милиона, а рекламната му кампания струваше още толкова.

Печалбата от 7,3 милиона долара е само половин милион повече от премиерата на филма „Джобс“ (Jobs) с Аштън Къчър, а да сравняваме двата филма е почти невъзможно, дори и все още да не сме гледали този на Дани Бойл. Все пак, според Ейми Паскал от Sony Pictures, сценарият е толкова добър, че се доближава до този на „Гражданинът Кейн“ (Citizen Kane) – един от най-добрите филми в историята на Холивуд.

Първоначалните ексклузивни предпремиери на „Стив Джобс“ показали доста добри резултати, но когато дошла премиерата, това не продължило. Изглежда фактът, че продукцията е само базирана по живота на бившия главен изпълнителен директор на Apple, си казва думата. И все пак, ще трябва да видим филма, преди да кажем със сигурност. За премиерата му в България все още няма информация.