Владимир Христов, директор „Маркетинг частни клиенти и продуктово развитие“ на компанията, е „Бизнес лидер на годината“

Теленор България е тазгодишният носител на голямата награда в годишните награди на b2b Media. Отличието се присъжда на компанията, която се е справила с предизвикателствата на сложната обстановка в условията на пандемия през 2020 година по иновативен начин и бележи успехи, независимо от предизвикателствата.

Теленор получи признание в още една изключително важна категория в условия на криза. Владимир Христов, директор „Маркетинг частни клиенти и продуктово развитие“, беше определен за „Бизнес лидер на годината“. Владимир Христов управлява иновативните услуги на компанията и въвеждането им на пазара, както и екип от продуктови маркетолози, отговорни за различни категории продукти и услуги през целия им жизнен цикъл. Под ръководството му звено „Бизнес продажби“ постига висок растеж и резултати в сегмента, дори в условията на ковид криза.

Компанията спечели награди в още три категории: две първи награди за своето иновативно приложение Digital Office в категория „Технологична иновация на годината“ и „Мобилна иновация“. Digital Office осигурява на компаниите решение за вътрешна корпоративна комуникация и управление и дигитализация на вътрешни процеси. Компанията получи и второ място в категория  „Кампания за community branding“ с инициативата за представяне на 5G на българския пазар по начин, който включва активно и обучава ключовите общности в страната. При официалния старт на своята 5G мрежа на 10 юни т.г. по време на специално събитие в Бургас, Теленор демонстрира рекордни скорости и качество и капацитет със серия атрактивни тестове, проведени паралелно чрез няколко приложения на 5G.

 

„За мен наградата „Бизнес лидер на годината“ е признание за целия екип, с който заедно работим за постигането на резултати чрез непрекъснато самоусъвършенстване“, каза Владимир Христов, директор „Маркетинг частни клиенти и продуктово развитие на компанията. „Тази награда е заявка, че ще продължаваме да бъдем най-предпочитания избор на своите клиенти за продукти и услуги в комбинация с отлично обслужване “, добави той.

Конкурсът b2b Media Awards отличава най-добрите и устойчиви на трудности компании в сферата на развитието на корпоративна социална отговорност, иновативност и устойчиво поведение, които показват находчиви програми, гъвкавост, иновативност, успешни стратегии и грижа за обществото и служителите си в усилията си за преодоляване на кризисните обстоятелства.

Сподели
Предишна страницаБългарската ERP система ERP.net ограничава техническия дълг на компаниите
Следваща страницаХидрогел премахва графити
Технологичен журналист от 1999 г. (nauka.offnews.bg, сп. Икономика, сп. Enterprise, в. БАНКЕРЪ, в. Computerworld и др.) и предприемач от 2007 година. Съсобственик е на уеб медиите Smartnews.bg, Avtora.com, Newbusiness.bg и Teenews.eu, както и собственик на Pixelmedia.bg, Uchi.bg, Kreativen.com, Smartage.bg, Projectmedia.bg, Stroimedia.bg, Vsichkikoncerti.com и др. Партньор е в няколко стартъп начинания и други бизнес проекти. Начинаещ автор на фантастични разкази и запален фен на Pink Floyd, Led Zeppelin, StarCraft, Half-Life, Джей Джей Ейбрамс, Уилям Гибсън, Дан Симънс, Стан Лий и Майкъл Крайтън.