Един от най-големите сайтове за ревюта на продукти в света Consumer Reports наскоро даде най-високата си оценка досега на най-новия вариант на Tesla Model S. Това ревю бе повлияно от невероятните възможности на електрическия автомобил, заедно с неговия лукс, екстри и цялостни постижения на пътя. А сега идва това време от годината, в което Consumer Reports трябва да представят списъка си с препоръчани продукти. Ето че Tesla Motors и техният седан няма да са сред тях.
Във видео, което можете да видите по-долу, Consumer Reports обясняват защо няма да препоръчат Tesla Model S тази година. Въпреки че колата се справя много добре на пътя, те са взели това решение на база събрани мнения на потребители. Проведена е кратка анкета между 1400 собственици на Model S, притежаващи колата от три години. Голяма част от тях изтъкнали, че биха си я купили отново, но има неща, като козметични и технологични проблеми (забиващ софтуер, неработеща дръжка на врата и скърцащ покрив), влияещи на мнението им. Някои дори казват, че Tesla трябва да сменят целия електрически мотор.
Абсолютно всички проблеми, които някой притежател на Tesla Model S е изпитал, били покрити от гаранцията. В крайна сметка клиентите са доволни, с минимални изключения. Дори от анкетата излиза, че цели 97% от потребителите са удовлетворени от обслужването. И въпреки всичко, Consumer Reports не смятат, че биха могли да препоръчат Tesla Model S на своите читатели. Ето какво имат да допълнят от Tesla Motors:
Consumer Reports отбелязва, че потребителите оценяват обслужването на Tesla като най-доброто в света. Бързата и близка комуникация с клиентите позволява на Tesla да получи информация за проблемите, бързо да ги разреши и поправи. OTA ъпдейти на софтуера се грижат за диагностика и поправка на бъговете, без да има нужда техник да идва на място. В случаите, когато става въпрос за хардуерни проблеми, ние се стремим да ги извършим абсолютно безболезнено.