Динамичното развитие на мрежата през последните години направи притежаването на сайт задължително за всяка уважаваща себе си фирма. Сайтът е ключов актив особено днес, когато сме в контекст на Извънредно положение и социална дистанция. Никога преди дигиталната връзка не е била толкова решаваща за комуникацията помежду ни. Това важи с пълна сила и за комуникацията на B2B и B2C бизнесите. Сега, когато всички използваме интернет по цял ден, всеки вижда безценните ползи от дигитализацията: От големи корпорации, до самонаети лица или малки екипи.

Корпоративната страница не само помага стоките и услугите да достигнат до повече хора, но и да са видими като цяло. Сайтът е визитна картичка на един бизнес пред целия свят. Ето и най-важните причини, поради които точно сега една фирма е необходимо да има сайт.

Потребителите купуват предимно онлайн

С развитието на информационно-комуникационните технологии през последните години, се създаде навик за онлайн пазаруване. Сега потребителите дори предпочитат да търсят любимите си продукти и услуги онлайн – смятат този тип общуване за по-безопасно. Именно затова е важно всеки бизнес да е откриваем чрез собствено онлайн присъствие – сайт, социални мрежи, реклами, партньори, позициониране.

От СуперХостинг.БГ споделят, че фирменият сайт е един от най-удачните начини за комуникация между бизнеса и неговите клиенти. Чрез нея всички, които имат интерес, могат да се информират за предлаганите от конкретната фирма стоки и услуги, при това от всякъде и по всяко време. Нещо повече – интернет предоставя възможност на потребителите да направят собствено проучване за продуктите, от които се нуждаят, като изберат най-доброто за себе си, съобразявайки се с цената и ползите, които предпочитат.

Онлайн присъствието – инвестиция, която се отплаща

Фирменият уебсайт е изключително изгодна инвестиция за всеки бизнес, тъй като създаването и поддържането му не изискват сериозен ресурс, а в същото време ползите са добре познати. За да стартират своето пълноценно онлайн присъствие много бързо, бизнесите могат да изберат готови платформи като Сайт билдър или Shopiko. Така за по-малко от ден те се пренася онлайн, без нужда от технически познания. След това остава да популяризират дейността си.

Всичко това може да се направи със съвсем приличен бюджет, тъй като хостинг компаниите днес предоставят изключително изгодни предложения, включващи достъпни цени за хостинг и домейн, 24/7 поддръжка и дори лесни за употреба платформи за създаване на сайт.

Повече потенциални клиенти

Сайтът може да бъде достъпен от всеки човек по света, разполагащ с интернет връзка. Това го прави много по-ефективен от физическия търговски обект. Ако сега Вашият офис или търговски обект е затворен, сайтът може да Ви даде още по-широко поле на изява. Наред с това заинтересованите клиенти ще генерират обаждания, запитвания и поръчки. Освен за връзка с потенциални клиенти и осъществяването на успешна онлайн търговия, сайтът може да помогне за популяризирането на бранда не само в България, а и навсякъде по света. По този начин дори малки фирми без сериозен ресурс биха могли да започнат международен бизнес. Освен това сайтът е един от най-добрите начини бизнесът да се рекламира, а всеки предприемач знае, че рекламата е много важна за всеки стартиращ онлайн проект.

Завършено онлайн присъствие

Собственият сайт осигурява на всеки бизнес възможност за завършено онлайн присъствие. Към сайта си можете да добавите връзка към всички останали канали на комуникация, които използвате – социални мрежи, канали за видео и аудио съдържание, имейл маркетинг, партньорски сайтове, блог и т.н. Към всички изброени до този момент ползи, ще добавим и притежаването на професионален мейл, съответстващ на името на компанията – например info@yourbusiness.bg. Стандарт за високо професионално ниво е фирмената кореспонденция да се провежда през собствен корпоративен мейл. Това вдъхва доверие у клиентите и често ги кара да се доверят на съответната фирма. Обратното – воденето на служебна комуникация през личния мейл за много клиенти изглежда подозрително или непрофесионално.

Радвате се на независимост

Сайтът е Ваша собственост и Ви дава именно тази независимост, която не можете да получите от външни платформи като социалните мрежи. Поддържането на страница в социалните мрежи може да бъде чудесно допълнение към цялостното онлайн присъствие на всеки бизнес, но не и основно присъствие. Ако разчитането само на нея, има възможност да се ограничите от нейните политики, алгоритъм, както и текущи промени, които я касаят. Външните платформи могат във всеки един момент да променят начина, по който функционират и това да се отрази негативно на Вашия онлайн бизнес. Също така наблюдаваме как постоянно изчезват и се появяват нови социални мрежи, като потребителите имат свободата да прехвърлят фокуса си от една мрежа към друга. Пример за това е социалната мрежа MySpace, която преди години беше абсолютен хит сред много потребители, а сега просто е един спомен.

Вярваме, че вече сте убедени в многобройните ползи от притежаването на собствен уебсайт. Ако не друго, то поне извънредното положение налага промени в бизнес моделите, независимо дали искаме, или не. Да стоим вкъщи е нетипично за нас, но замисляйки се… това може да се окаже една от най-добрите възможности да изведете бизнеса си с няколко стъпки напред. Препоръчваме Ви да започнете изграждането на своя сайт с избора на домейн (име за Вашия сайт), като се доверите на нашите приятели и партньори СуперХостинг.БГ. Те разполагат с всичко необходимо за нуждите на именно Вашия бизнес и с радост ще Ви помогнат да го пренесете онлайн бързо и лесно!

Сподели
Предишна страницаКак роботи заменят публиката
Следваща страницаКак да увеличим доверието в нашия онлайн магазин по време на криза
Технологичен журналист от 1999 г. (nauka.offnews.bg, сп. Икономика, сп. Enterprise, в. БАНКЕРЪ, в. Computerworld и др.) и предприемач от 2007 година. Съсобственик е на уеб медиите Smartnews.bg, Avtora.com, Newbusiness.bg и Teenews.eu, както и собственик на Pixelmedia.bg, Uchi.bg, Kreativen.com, Smartage.bg, Projectmedia.bg, Stroimedia.bg, Vsichkikoncerti.com и др. Партньор е в няколко стартъп начинания и други бизнес проекти. Начинаещ автор на фантастични разкази и запален фен на Pink Floyd, Led Zeppelin, StarCraft, Half-Life, Джей Джей Ейбрамс, Уилям Гибсън, Дан Симънс, Стан Лий и Майкъл Крайтън.