Ръст при страниците на къщи за гости, както и на креативните имена с разширение .online са сред останалите актуални тенденции при регистрацията на домейни от последните месеци

 

Най-новата мания при организирането на сватби е изработката на уебсайтове специално за тези незабравими събития. Това съобщават от българската хостинг компания СуперХостинг.БГ, която отчита сериозен ръст на домейните, свързани със сватби през последните шест месеца. Този тип сайтове се използват за покана на гостите, за полезна предварителна информация, както и за публикуване на пожелания, снимки, видеоклипове и други материали от самото събитие.

 

“Пролетта и лятото традиционно са свързани с концентрация на сватбени тържества. Новото през тази година обаче е изработката на голям брой сайтове, посветени на такива събития. Това показва, че сайтът вече навлиза все по-сериозно и в личното пространство, превръщайки се в средство за комуникация с приятели, роднини и други общности. Това е много любопитна тенденция и може би е една от посоките, в които ще се развива интернет в бъдеще” – споделя Цветелина Ненкова, маркетинг мениджър на СуперХостинг.БГ.

 

За улеснение на своите клиенти, на които им предстои сватба, СуперХостинг.БГ предлага поредица от информационни материали в блога си на тема как се прави сватбен сайт, както и шаблон за сватби на своята SaaS (Software as a Service)  услуга Сайт билдър.

 

Друга любопитна тенденция, която наблюдават от хостинг компанията, е ръстът на новорегистрираните домейни на хотели и къщи за гости – и по-конкретно имена, включващи думи като guest, house, guesthouse или hotel. От началото на годината спрямо същия период (януари – юни) през 2020 година, те са се увеличили с 20 процента. Сложната епидемична обстановка през миналата година принуди много бизнеси да се дигитализират, за да продължат да работят и това със сигурност се е отразило и на туристическия бранш.

 

“Наблюдаваният ръст при домейните на хотели и къщи за гости не е изненадващ предвид започналия летен сезон и засиления интерес от страна на клиентите на такива услуги след отпускането на противоепидемичните мерки. Ограниченията, с които бяхме принудени да живеем месеци наред, засилиха желанието на хората да напуснат домовете си и да се отдадат на почивка и забавления. Същевременно навиците се промениха и все повече туристи търсят локации и резервират своите почивки онлайн” – добавя още Цветелина Ненкова.

 

Третата отчетлива тенденция при домейните от последните месеци е използването на разширението online за създаването на креативни комбинации. Това включва и някои доста дълги домейни като fluidsmoothingthermo-protectiveforhair.online, bicyclewithdoublediscdrive.online, high-speedelectricscooter.online, както и roundglassesforvision.online. Това за пореден път показва, че новите домейни от най-високо ниво (т.нар. new TLD) позволяват много интересни възможности за избор на име.

 

 

Сподели
Предишна страницаХибрид между човек и животно
Следваща страницаРоботи ще ни съветват как да управляваме парите си
Технологичен журналист от 1999 г. (nauka.offnews.bg, сп. Икономика, сп. Enterprise, в. БАНКЕРЪ, в. Computerworld и др.) и предприемач от 2007 година. Съсобственик е на уеб медиите Smartnews.bg, Avtora.com, Newbusiness.bg и Teenews.eu, както и собственик на Pixelmedia.bg, Uchi.bg, Kreativen.com, Smartage.bg, Projectmedia.bg, Stroimedia.bg, Vsichkikoncerti.com и др. Партньор е в няколко стартъп начинания и други бизнес проекти. Начинаещ автор на фантастични разкази и запален фен на Pink Floyd, Led Zeppelin, StarCraft, Half-Life, Джей Джей Ейбрамс, Уилям Гибсън, Дан Симънс, Стан Лий и Майкъл Крайтън.