Хората обичат конспирации. Още повече, че в момента технологиите се развиват все повече и повече. Често потребителите се плашат от това колко много информация „прибира“ Интернет гигантът Google за тях на своите сървъри. Те обвиняват тайните организации, евреите, масоните, илюминатите и всички други в конспиративно поведение и формират знанията за тях в собствени теории и хипотези. Това, което хората пропускат да коментират са рекламите и тяхното влияние върху подсъзнанието. Екипите, стоящи зад тези реклами, явно очакват да продадат продуктите си само като внушат на потребителя, че той трябва да се чифтосва, само с използването на думата „секс“. Подсъзнателно, тези хора се опитват да накарат потребителите да закупят техния продукт, само като едва ли не го сравнят с приятното изживяване по време на сексуалния акт. Те успешно пропагандират секса като основна цел на модерното общество и най-важното – правят милиони от продажби на своите продукти.

Вижте сами някои примери:

Club 18-30 

Забележете как хората стоят съвсем естествено на снимките, но ако се загледаме…