Европейското първенство по футбол приключи скоро, а Олимпийските игри в Рио са все още в разгара си. Какъв по-добър момент човек да се сдобие с нов телевизор? Множество проучвания сочат, че по време на сезоните с големи спортни събития като този продажбите на домашни системи се увеличават многократно. Потребителите обаче имат все по-високи изисквания за зрителско изживяване и точно поради това основна задача на големите компании производители е да отговарят на потребностите на все по-взискателните си клиенти.
Една от водещите компании в бранша е LG и те бяха първите, които през 2014 година представиха първия по рода си OLED телевизор. Следващите поколения системи от този тип се славят с невероятна картина, върховен контраст и изживяване като никое друго, с което бихте могли да се сдобиете на пазара. Дори световноизвестният режисьор и носител на цели пет награди Оскар Франсис Форд Копола похвали възможностите на LG OLED телевизорите, като сподели:
„Когато за първи път гледах „Апокалипсис сега“ на LG OLED бях изпълнен с емоция. Не само защото бе толкова реалистично, че се почувствах, сякаш бях отново на режисьорския стол преди близо 40 години, но и защото най-после успях да видя филма така, както исках той да изглежда […] Всяка сцена бе толкова ярка и зашеметяваща. Всеки детайл бе толкова перфектно чист и потапящ.“
По думите на Копола, OLED телевизорите на LG са следващата стъпка в домашното кино преживяване. Признанието на големия режисьор е поредното за корейската компания.
Стилни и ултра тънки телевизори
На технологичната конференция CES през януари тази година LG представи най-новото поколение OLED телевизори – 77/65-инчовият LG Signature OLED телевизор G6 и 65/55-инчовият E6, първият от които получи престижната CES Best of Innovations Award за 2016 година. G6 и E6 са снабдени, освен всичко останало, с 4K резолюция и възможност за широк динамичен обхват (HDR) на излъчваната картина – функция, която корейците кръстиха HDR Pro.
Моделите G6 и E6 са първите телевизори от LG, които разполагат с уникалния дизайн Picture-On-Glass – ултра тънък 2,57-милиметров OLED панел с гръб от полупрозрачно стъкло. Всичките OLED модели на LG за 2016 година пък са обозначени с етикет Ultra HD Premium от UHD Alliance, защото изпълняват високите стандарти на индустрията за множество критерии – резолюция, HDR, осветеност, нива на черното, широка цветова гама и качество на звука. Предимствата на широкия динамичен обхват са подсилени от OLED технологията Pixel Dimming (затъмняване на пикселите). За разлика от LCD дисплеите, където подсветката затъмнява цели участъци от екрана, при OLED панелите всеки пиксел се контролира самостоятелно. В резултат на това OLED телевизорите постигат свежи и ярки цветове и детайлни сенки, дори когато ярки обекти са в непосредствена близост до много тъмни зони.
Неподправен звук от Harman/Kardon
G6 и E6 имат достъп до повече от един милиард цветови опции, а ColorPrime Pro технологията осигурява възможност да се покажат и най-дребните детайли на цветовете и градацията, поддържайки 99 процента от цветовия диапазон DCI-P3. Разработени в партньорство с един от лидерите в аудио индустрията Harman/Kardon, тазгодишните модели телевизори от LG предлагат интегрирана фронтално насочена саунд бар система – високоговорителите излъчват звук право напред, а не надолу, както е при много телевизори. Допълнителните баси отличават LG от останалите стилни ултра тънки телевизори.
Новата серия OLED телевизори от корейския гигант идва с най-новата версия на платформата за управление на съдържание на LG – webOS. Още с появата си през 2015 година, webOS е считана от множество водещи медии за една от най-разнообразните платформи за смарт телевизори. С подобрени възможности за отдалечена свързаност и повече опции на управление на съдържанието, LG webOS 3.0 впечатлява дори и най-взискателните потребители. По думите на Брайън Куон, президент и изпълнителен директор на LG Home Entertainment Company,
„Новите ни OLED телевизори разполагат с голям брой иновативни технологии като дизайна Picture-on-Glass и HDR Pro, които са и основни характеристики за моделите G6 и E6. Чрез ежегодното подобряване на гамата ни от телевизори ние стимулираме развитието на иновациите в тази област, така че все повече потребители ще видят и чуят за предимствата на това да притежаваш OLED телевизор.“
Lights Out, Stars On
Само преди дни в концертната зала Harpa в Рейкявик, Исландия, LG демонстрира на какво са способни премиум телевизорите от OLED серията. В кампания, наречена „Lights Out, Stars On“, корейският производител показа Северното сияние на 40 телевизора с общо 330 милиона пиксела. Всичко това се случи по време на концерт на исландските музиканти Ásgeir, GusGus и Ólafur Arnalds, като преди това цялото събитие бе открито от поета и романист Андри Магнасон и технологичния YouTube влогър Луис Хилсентегер от Unbox Therapy. На незабравимото изживяване се насладиха повече от 1000 гости.
По време на целия концерт видео стената от 4K OLED телевизори на LG показваше невероятни снимки на Северното сияние и исландската природа, които ще бъдат достъпни под формата на изложба чак до 20 ноември тази година. Идеята за „Lights Out, Stars On“ е била на поета Андри Магнасон, който още през 2006 година е инициирал кампания за изключване на светлините в Рейкявик, за да могат хората от града да се насладят на Северното сияние без светлинното замърсяване от домашни и улични лампи.
Тазгодишното невероятно представяне на метеорологичния феномен от страна на LG стана възможно благодарение на OLED технологията, с която черното е истинско черно, докато останалите цветове изглеждат, все едно ги гледате на живо. „Според нас 2016 година ще е ключова при иновациите в областта на OLED телевизорите“, заяви президентът Брайън Куон.
С тоя web OS и с тея цени да си гледат работата.
Пф… Тоя пиедестал и дебелата долна рамка са ужасни. Да не говорим колко им е беден магазина за приложения.
Само неразбрах , защо трябва да си взема LG телевизор …?
Comments are closed.