Beats Music пусна музикалната си стрийминг услуга в САЩ, като засега тя се предлага само за iPhone потребителите. Услугата предлага достъп до над 20 милиона парчета, възможност за онлайн и офлайн слушане, както и социална интеграция на цена от 9.99 долара на месец след изтичането на 7-дневния тестов период.
Фокусът при новата музикална платформа пада върху персонализираните плейлисти, които позволяват на потребителите да слушат музика на базата на това, което правят в момента. Безплатен абонамент не се предлага, което със сигурност няма да очарова доволните потребители на Spotify.
Beats Music има ексклузивна сделка с американския оператор AT&T, която предлага на клиентите на телекома семейни планове на цена от 14.99 долара на месец. За тази сума акаунтът може да се използва от до 5 потребителя на до 10 устройства.
Клиентите на гиганта ще имат достъп и до ексклузивен 90-дневен безплатен тестов период. Очаква се Beats Music да има версия за Android, Windows Phone и PC.
Няма информация дали и кога тя ще се предлага на пазара извън САЩ.