Приказката е, че три големи играчи на дигиталния пазар наддават за популярния четец на новини Pulse. Microsoft, Yahoo! и LinkedIn се борят за цена от над $50 милиона щатски долара (AllThingsD).

Pulse е красив и интуитивен четец за iPad, iPhone, Android, Kindle Fire, Nook и уеб браузъри, който показва над 10 милиона парчета съдържание всеки ден и съвсем наскоро отпразнува над 200 милиона регистрирани потребители. От своя старт през 2010 година, приложението му за iOS се изкачи в списъка от 40-те най-купувани приложения в Apple Store. През това време, създателите му от Alphonso Labs привлякоха над $10 милиона инвестиции за неговото развитие.

Освен това, Pulse разполага със собствена статистическа платформа, наречена Pulse Insights, която предоставя ценни вниквания в поведението и интересите на немалката потребителска база във важни моменти и по времето на големи събития (като президентските избори в САЩ).

Pulse Insights в действие
Pulse Insights в действие

Но какво прави Pulse една толкова привлекателна придобивка за компании като Microsoft, Yahoo! и LinkedIn?