Защо реших да пиша за Coca-Cola – не, не е защото правя реклама, този бранд няма нужда от това, макар че едни от най-паметните и качествени реклами, които сме гледали са именно на Coca-cola, а също така те са едни от най големите рекламодатели в света. Реших, че е време да разкажа на вас, читателите на Smart News, за тези скрити ингредиенти, които не виждате в статиите ни, а именно външните фактори, които ни помагат да ви забавляваме и развличаме с оригинално съдържание.
[cquote]Coca-cola – брандът, който всеки от нас познава. Coca-cola – напитката, която всеки от нас е вкусвал. Coca-cola – рекламите, които всички сме гледали и познаваме. Coca-cola – политиката, която променя бизнеса![/cquote]
Coca-Cola е неизменно до мен, когато пиша, когато редактирам, подготвям картинките и т.н. Когато трябва да се концентрирам и да разкажа историята, която сме планирали за вас, кафеникавата напитка ми дава този ритник в дупето, с който да се фокусирам, а освен това тя ми доставя удоволствие, което друга марка все още не е постигнала! Не смея да твърдя, че всеки в бранша пие това сладко изкушение, но знам, че мнозина го правят, включвам и хора от нашия екип (Luba6ky пие по над 11 литра на ден!). Ако все още не може да разберете идеята ми, ще поясня. За написването на една добра статия освен информацията, която трябва да предадем, се нуждаем от няколко външни фактора. Ето ги моите:
Лаптоп с последна версия на Microsoft Word – задължителната комбинация от хардуер, който да е достатъчно мобилен и софтуер, който да смогва на моето темпо и изисквания. Лаптопът, на който пиша статиите си е ASUS Zenbook UX32VD, който спада към класа на ултрабуците.
Второто нещо, което силно влияе на крайната статия е атмосферата, в която се намирам в моментите, когато пиша. Има няколко малки клуба в София, като Culture Beat, в които смея да твърдя, че може да се пише спокойно.
Както сами се досещате Coca-Cola е третото, но не по важност нещо, от което се нуждая. Колкото и странно да звучи комбинацията от уют, комфорт, качествена техника и Coca-Cola просто ми влияе на креативността.
Сигурен съм, че и вие имате подобни неизменни в ежедневието ви спътници, които ви помагат в регулярните или креативните задачи, на които се подлагате.
Някои от вас може и да си спомнят, но Coca-Cola присъства и визуално в моите ревюта и статии. Тя е неизменна част от технологичния свят, в който живея и представям. Винаги, когато имам възможност да снимам бутилка или кенче Coca-Cola, го правя по рефлекс. Ето и няколко от по-красивите кадри, които съм заснемал:
COCA-COLA – брандът не е само вкуса на напитката. COCA-COLA е част от нашата култура!
Споменах, че рекламите на Coca-Cola са едни от най-добрите, които сме гледали, поне според мен. Замисляли ли сте се, че зад повечето реклами стои директен опит за продажба на продукт? Не и при Coca-Cola! Компанията се опитва и дори успява да създаде силна емоция у тези, които гледат техните реклами. Дали с незабравимите коледни видеа с големите камиони и коледно настроение, което донасят или тези рекламни кампании, които правят локално в почти всяка една държава. Реклами, които не целят масова публика, а тези 200 – 300 души, които преминават през гигантската Coca-Cola машина на „приятелството“:
The Coca Cola Friendship Machine
Друга силна реклама отново заснета със скрита камера е тази за машината на „Щастието“, която освен да раздава Unlimited количества от напитката прави и други яки неща:
Coca-Cola Happiness Machine
Смятам, че има много интересни брандове, които ни влияят на ежедневието, дори без да го осъзнаваме. Замислете се – в работа използваме техника, софтуер и редица други неща, без които не можем. Представете си работата на компютър без операционната система, която ползвате. Представете си как бихте изглеждали без любимата си марка дрехи. Това са нещата, които ни заобикалят, те са навсякъде.
Напишете в коментарите вашите най-често ползвани марки, без значение дали говорим за техника или напитки 🙂