SEO

SEO е основна част от дигиталния маркетинг, защото хората извършват трилиони търсения всяка година, често с търговско намерение да намерят информация за продукти и услуги.

Резултатите от търсенето обаче се развиват през последните няколко години, за да дадат на потребителите по-директни отговори и информация, която е по-вероятно да задържи потребителите на страницата с резултати, вместо да ги насочва към други уебсайтове.

On Page оптимизация за търсачки – няколко съвета

Техническата оптимизация за търсачки е свързана с качеството на инфраструктурата, която доставя съдържанието. Доброто техническо SEO означава, че търсачката лесно ще намери Вашето съдържание и това съдържание ще бъде лесно за него за смилане и разбиране.

Скорост

Хората не обичат да чакат, така че Google иска да изпрати своите потребители на страница, която се зарежда бързо. Уверете се, че цялото Ви съдържание се зарежда бързо, дори при бавна интернет връзка.

Адаптирано за мобилни устройства

Съдържанието трябва да изглежда страхотно и да осигурява добро потребителско изживяване на мобилни устройства. Индексът на Google вече е на първо място за мобилни устройства. Така че използваемостта на мобилни устройства е с основно влияние върху класирането, разказва Антон Демирев – технически директор в дигитална агенция Уебстейшън. Това автоматично го прави много важен фактор за добрата оптимизация.

Качество на кода

Google се нуждае от чист, ясен код, за да може да смила и разбира вашето съдържание ефективно и ефективно. Същото важи и за сигурността на сайта. Защитеният сайт е надежден сайт.

Микроданни

Казано по-просто, маркирането на микроданни (schema.org) обяснява съдържанието ви на Google във формат, който лесно може да усвои и разбере.

Оптимизация на съдържанието

  • Заглавия – Мета заглавието и заглавието на страницата са много критични сигнали за Google.
  • Копие на съдържанието – Както видяхме по-рано в раздела за оценители на качеството, Google търси качествено, точно и достоверно съдържание, което служи на реална цел и носи ползи за потребителя (съдържание, което има благотворна цел). И в контекста на заявката за търсене на потребителя, съдържание, което отговаря на въпроса или решава проблема, който потребителят е изразил пред Google.
  • Богато съдържание – Тъй като мрежата става все по-мултимедийна, хората очакват по-богато съдържание и Google иска да им предостави това. Така че търсачката търси нещо повече от просто редица текст. Google иска да види изображения, звук, видео, за да подобри взаимодействието на потребителя със съдържанието.
  • Вътрешно свързване – трябва да бъде ясно, логично и просто. Google разчита на вътрешни връзки, за да идентифицира кое съдържание на вашия сайт е най-важно, а също така разчита на вътрешни връзки, за да намери всички страници на вашия сайт.
  • Свежест – Редовните актуализации на вашето съдържание показват на Google, че предоставяте актуална информация. Отново иска да задоволи своите потребители с подходяща и точна информация.
  • Изходящи връзки – Google ги използва, за да провери дали вашата информация е точна, а също и за да потвърди достоверността на автора и уебсайта.