Телекомът е първият в България, който от 1 февруари удължава стандартния гаранционен срок с още 1 година

 

Yettel е първият мобилен оператор в България, който вече ще предлага не 2, а 3 години безплатна гаранция за всички смарт телефони в портфолиото си. С мотото „Повече време заедно“ новата политика на Yettel влиза в сила от 1 февруари и цели да удължи живота на любимите устройства на потребителите и да им помогне да запазят важните за тях моменти за по-дълго. Прибавянето на една цяла година към стандартния гаранционен срок е и поредната стъпка на компанията към изпълнението на целите за устойчиво бъдеще, които миналата година заложи в своята ESG стратегия.

“Знаем колко важни са смартфоните за всеки един от нас: те пазят най-важната ни информация, запечатват най-ценните ни мигове. Затова грижата за устройството не трябва да приключва с неговата покупка. С инвестирането в още 1 година гаранция ние подаряваме спокойствие на хората, че всичко важно, което съхраняват в телефона си, ще е с тях за по-дълго”, каза Михаела Калайджиева, главен директор „Корпоративна политика“ на Yettel. Тя споделя, че отвъд познатите ни начини за борба с климатичните промени, сред които са използването на по-малко ресурси и рециклирането, удължаването на жизнения цикъл на всичко, което ползваме, има също толкова важна роля в постигането на устойчиво бъдеще. „В Yettel вярваме, че това е бъдещето и в телекомуникационната индустрия и се чувстваме отговорни да даваме пример с реални действия, показвайки че грижата за потребителите може и трябва да върви ръка за ръка с грижата за околната среда“.

Още през 2008 г. Yettel въведе и през годините продължи да развива програми за рециклиране на излезлите от употреба устройства, а с 5-годишната си стратегия за устойчивост телекомът пое конкретен ангажимент чрез различни инициативи да не допусне 127 000 кг. електронни отпадъци да попаднат на сметището. Удълженият гаранционния срок дава възможност за по-дълъг жизнен цикъл на устройствата, което има пряк ефект върху генерирането на по-малко електронен отпадък и пестенето на природни ресурси като електричество и над 70 ценни метали, необходими за производството на нови апарати.

Световни проучвания показват, че средната продължителност на използване на един смартфон е около 24 месеца, а сред най-честите причини за подмяна с нов са проблеми, свързани с включване/изключване на апарата или повреда на дисплея. В отговор на тези тенденции, освен една година допълнителна гаранция за фабрични дефекти, Yettel предлага и два варианта на допълнителна застраховка на устройствата, която дава защита при случайна или злонамерена повреда или кражба.

Yettel е единственият оператор в България със собствен оторизиран сервизен център, който обслужва гаранционно и извънгаранционно най-популярните марки и модели смарт телефони, независимо откъде са закупени. За по-голямо удобство и спокойствие клиентите с абонаментен план от Yettel могат да вземат резервен смартфон от същия клас за периода на отстраняване на повредата и да проследят хода на поправката онлайн.

През февруари всички, които искат да вземат ново устройство с три години пълна гаранция безплатно, могат да избират от огромно разнообразие смартфони с цели 50% отстъпка от лизинговите вноски за първите 6 месеца с план по избор и договор за 2 години.