Xiaomi

Xiaomi

Когато говорим за Xiaomi неминуемо се сещаме за факта, че нейните устройства се разпродават буквално за секунди. Китайската компания използва своя онлайн портал и партидите нови апарати обикновено намират своите собственици за по-малко от две минути, което я прави един от най-уникалните производители в момента.

Освен това Xiaomi поставя добри резултати и в цифри. През първото тримесечие, компанията е продала над 11 милиона устройства, а поставената цел е 60 милиона до края на годината. През 2013 г. продажбите отбелязват 160% ръст, а това прави поставената цел реална и достижима. Продажбите са впечатляващи, но за момента Xiaomi се ограничава предимно до китайския пазар, което няма да е за дълго. През 2014 година компанията ще достигне до потребителите в Малайзия и Виетнам, а съвсем скоро обявеният RedMi Note ще е на разположение на международния пазар. С Хюго Бара начело, компанията се движи уверено напред и поставената цел за 2015 г. е 100 милиона бройки, което да си признаем не изглежда толкова нереално.

Xiaomi има своите фенове и у нас, но за жалост устройствата й все още не са достъпни официално тук. Можем да се надяваме компанията да разшири своята експанзия и да достигне нашия пазар, ако не тази година, то поне в близко бъдеще.