Миналата седмица ви разказахме за това как потребители докладват за спонтанно запалили се и дори избухнали батерии на новите си смартфони Galaxy Note 7. Още тогава Samsung обещаха да разследват случаите и да предприемат своевременни мерки, за да може проблемите да бъдат изолирани. Ето че първата стъпка към това вече започна, след като корейците излязоха с официално прессъобщение.

В прессъобщението си Samsung се извиняват и споделят, че осъзнават неудобството, което ще създадат за своите клиенти, но това все пак се налага, за да може проблемите да бъдат отстранени. Още – докладвано е за общо 35 случая на запалили се батерии, като Samsung ще подмени телефоните на всеки, закупил Galaxy Note 7 в близките седмици (в регионите, където продажбите са започнали).

Ето и пълното прессъобщение:

Samsung се ангажира да произвежда продукти с най-високо качество и ние вземаме под сериозно внимание всеки инцидент, докладван от нашите клиенти. В отговор на скорошните сведения относно новия Galaxy Note 7, извършихме задълбочена проверка и открихме проблем с батерията.

Към днешна дата (1 септември 2016г.) глобално са отчетени 35 случая, като в момента провеждаме задълбочена инспекция с нашите доставчици, за да идентифицираме възможните засегнати батерии на пазара. Тъй като безопасността на нашите потребители е абсолютен приоритет за Samsung, ние спряхме продажбите на Galaxy Note 7.

За клиентите, които вече са закупили Galaxy Note 7 на пазарите, в които продажбите са стартирали, ние ще подменим тяхното устройство с ново в близките седмици.

Осъзнаваме неудобството, което това може да причини на пазара, но нашите действия са продиктувани от стремежа ни да продължим да предоставяме най-качествени продукти на нашите клиенти. Работим в тясно сътрудничество с нашите партньори, за да гарантираме подмяната на устройства да става по най-лесния и бърз начин.

Официално продажбите на Note 7 в България още не са започнали. Ще ви информираме допълнително за ситуацията у нас.