samsung logo

За да може по-успешно да се конкурира Apple, Samsung все решение да се съюзи с американската верига Best Buy. Днес стана ясно, че южнокорейският гигант ще отвори 1400 брандирани кътчета във всеки магазин на Best Buy.

Уговорката е завършена още през декември. През май месец ще стартират 900 магазина, а в следващите месеци цифрата ще се увеличи до 1400. Странно е, че Samsung е решила да се съюзи с Best Buy и да изостави плановете за собствени магазини, подобни на Apple Store. От компанията обясняват, че „70 % от американците живеят в радиус от 10 мили от магазин на Best Buy.“

Какво могат да очакват потребителите в обновените магазини? От две до четири специални маси с продукти на Samsung, където феновете ще могат да тестват най-новото. Обслужването ще се извършва от служители на Best Buy, но няма да липсват и такива на Samsung, които да помагат при хадуерни и софтуерни проблеми.

 

Източник: Gizmodo