При представянето на новата версия на мобилната операционна система Android 4.4 KitKat всички бяха много развълнувани от кампанията, която Google и Nestle организираха. Двете компании обещаха 1000 Nexus 7 таблета (2013) на всички, които участват чрез купуване на KitKat продукти.
В САЩ кампанията беше изключително успешна, тъй като стотици хиляди американци си купуваха постоянно KitKat, за да участват в играта и се надяваха да получат най-новия Nexus таблет. Щатските щастливци получиха безпроблемно своите бройки, но нещата не са толкова розови за потребителите в Индия.
Спечелилите получили миналогодишния модел, вместо най-новия. Google и Nestle можеха лесно да избегнах PR бъркотията, ако не бяха сложили на всички промо материали снимка на новия Nexus 7, заедно с основния фон, придружена от текста „Сега по-тънък, по-лек и по-бърз – перфектният микс между мощ и преносимост…“. Този текст описва перфектно новото поколение, а да не говорим, че на снимката ясно си личи, че говорим за таблета от 2013, а не за този от 2012 година.
Индийският туитър акаунт на KitKat веднага забеляза врявата, която се вдигна в микроблогинг социланата мрежа и побърза да се „обясни“ и да се извини на потребителите. Доводът, който компанията изтъква е повече от смешен. Тя пише, че „потребителите са получили своите Nexus устройства през септември, а новата версия се появява през ноември“. Вярно е, че обновеният Nexus 7 пристигна през ноември в Индия, но това оправдава ли подвеждащите рекламни материали, включително снимки на новото поколение? Разбира се, двете компании са се подсигурили като в Общите условия на играта са написали, че „всички изображения и текст са илюстративни, а крайната награда може да се различава“.