
Над 500 хиляди човека в света са закупили OnePlus One, а компанията цели да достигне 1 милион продажби до края на 2014 година. Това споделя съоснователят на китайската фирма OnePlus – Карл Пей, пред колегите от Forbes, говорейки за амбициозните планове относно продажбите на техния „2014 флагман убиец“ – OnePlus One. Пей отбелязва, че ще тази цел е трудно постижима, но в неговите очи не е невъзможна. OnePlus наскоро премахна invite системата в полза на тези, които все още чакат, за да закупят телефона.
ВИЖ ОЩЕ: Теленор ще предлага iPhone 6 на супер ниски цени
OnePlus One е силно конкурентен смартфон поради високите си спецификации на флагман и цена от само 349 долара. Компанията произвежда и аксесоари, с които да допълните телефона си. Засега се забелязват два различни типа слушалки – достъпните за джоба Silver Bullet Earphones и по-луксозните JBL-designed E1+Earphones. Също така са налични flip калъфи, screen протектори, а скоро ще има и swappable back covers за One, позволяващи на потребителите да персонализират по-добре своя смартфон.
Естествено, OnePlus вероятно не разчита само на своя флагман OnePlus One, за да достигне и най-вече да надмине милион продажби. Според слухове, китайската компания ще произведе втори телефон – OnePlus Two, с кодовото име Lettuce. Той ще бъде по-малък от брат си, който разполага с 5.5 инчов дисплей. За релийз се говори някъде към средата на 2015 година.