LG G3 очевидно се продава като топъл хляб в Корея. Новият флагман на LG беше пуснат на пазара в родината на компанията миналата седмица, а местните медии съобщават за огромен интерес към него и продажби от порядъка на 25 000 – 30 000 бройки всеки ден.
Тези бройки означават, че LG G3 постига двойно по-големи продажби от предишния флагман на бранда LG G2. Още по-интересно е, ако погледнем конкуренцията с другия корейски гигант – Samsung. Оказва се, че новото предложение на LG бие тройно по продажби Galaxy S5, който в първите дни след пускането си е пласирал само по 7000 – 8000 бройки ежедневно.
Явно LG G3 успява да отговори на високите очаквания на потребителите и да впечатли с дизайна и техническите си характеристики. Основна роля за това вероятно има и уникалният 5.5 инчов Quad HD дисплей, който възпроизвежда по ясни и с по-голям контраст картини от традиционните дисплеи на смартфоните, а това със сигурност е голямо изкушение за маниаците на новите технологии.
Предизвикателството към Samsung е ясно отправено – любопитно е да видим ще има ли отговор и какъв ще е той, особено ако вземем предвид факта, че LG все пак не може да се сравнява по размах на PR-а и маркетингови възможности с конкурентната си корейска компания.