Intel и Microsoft ще си партнират с три водещи производители на компютри – Dell, Lenovo и HP – в нова рекламна кампания, чиято цел е потребителите да бъдат информирани за всичко, което модерното PC може да прави, съобщава Re/code, цитирайки анонимни източници.
Кампанията е със слоган “PC Does What?” и се очаква да бъде пусната днес. В нея ще участват водещи маркетинг директори. Ще бъдат включени телевизионна, печатна и онлайн реклама, пише още Re/code.
Кампанията ще се проведе в САЩ и Китай, насърчавайки покупките на нови компютри, с много повече възможности от тези, които потребителите имат в домовете си. Intel обяви, че 500 милиона РС-та са на пет или повече години – още едно доказателство, че хората купуват такива продукти по-рядко. За сметка на това се отчита растеж в продажбите на много други устройства, като смартфоните, таблетите и телевизорите.
По-голямата част от средствата за рекламите ще бъдат предоставени от Intel и Microsoft, но Dell, Lenovo и HP също ще финансират кампанията. Източните са отказали да дадат информация точно колко точно струва това начинание. Представители на петте компании са отказали да дадат коментир.