
Instagram обяви, че ще промени своята рекламна платформа. Това означава, че потребителите скоро ще започнат да виждат повече реклами, които вече ще са с времетраене до 30 секнуди, а не 15, както беше досега. За тях ще може да се използва и новата възможност за хоризонтална ориентация на снимките и видеата.
С въвeдените промени от този месец и по-малки компании ще могат да купуват пространство в Instagram, а самите реклами пък вече са налични в още 30 страни, включително Италия, Испания, Южна Корея, Индия и Мексико. На 30 септември към списъка ще бъдат добавени и още.
Нов премиум продукт с името Marquee пък ще помага за бързото разпространение на информация и привличане вниманието на потребителите за кратък период. Според Instagram той ще е много подходящ при пускане на нови продукти или филмови премиери.