Google обяви приходите си за първото тримесечие на 2015 г. Компанията е отчела 17.3 млрд. долара приходи, което е увеличение със 17%, а оперативната печалба възлиза на 4.45 млрд. долара (скок с 26% в сравнение с миналата година).
Бизнесът с реклами допринася най-много за приходите, но и при него има колебания – платените кликвания (тези на реклами в сайтовете на Google и тези на партньорите) са се увеличили с 13%, а цената за един клик е паднала съответно с 13%.
Това е част от продължаващата тенденция потребителите да работят повече със своите смартфон, където за момента Google не може да таксува толкова, колкото при десктоп сайтовете. Поради тази причина компанията обяви преди два дни, че оптимизираните за мобилни устройства сайтове ще бъдат с приоритет, когато търсенето се извършва от смартфон. Гигантът ще насочи фокуса си именно върху това.