Плановете на Facebook са до две години социалната мрежа да бъде основно видео и днес компанията направи още една голяма стъпка в тази посока. Facebook обяви, че провежда нови тестове, най-големият сред които е фийд само за видеа. В приложението за iPhone той ще се появи в средата от пет таба в долната част на екрана, заменяйки Messenger.

Новото поле ще се показва вертикално, както стандартният News Feed, като потребителите ще могат да скролват през последните споделени от техни приятели и последвани страници видеа. За момента Facebook тества новата опция сред „малка група от хора“, но не дава информация кога тя ще бъде достъпна за всички потребители.

Наред с това, социалната мрежа тества и други промени, които ще помогнат по-лесно да се намират и гледат видеа. Първата сред тях е фийд с препоръчани видеа, включително и такива на реклами, достъп до които ще се получава при гледане на клип на цял екран, подобно на YouTube. Facebook заяви, че тази функция е „в ранни дни на тестване“, но че компанията „е доволна от първоначалните резултати“, показващи че предложените на хората клипове водят до желанието им за гледане на още. Тази опция ще бъде налична за повече потребители с iPhone. Тестове за нея се провеждат и в уеб версията на социалната мрежа, а за Android тя ще е налична „през следващите месеци“.

Facebook също така тества и опция картина-в-картина, при която с натискането на един бутон видеото ще ce смали в малък прозорец в единия от ъглите на News Feed. Така, докато то върви, потребителите ще могат да разглеждат други неща, публикувани в социалната мрежа, вероятно подобно на предлагано в приложението на YouTube. Друга възможност, която Facebook тества, е бутон „запази“, с който да добавите определено видео в списък за по-късно гледане.