facebook-ads реклами

Социалната мрежа Facebook отдавна вече не е просто виртуално място за срещи, а е цяла платформа за маркетинг и бизнес развитие. Нейната система за предлагане на реклами и промотиране на съдържание е една от най-ползваните от експертите по връзки с обществеността, за да се стигне до максимално голяма аудитория.

Виж още: Приложенията на Facebook ще влязат във виртуалната реалност

Днес Facebook промени правилата си, като постанови, че невидяните реклами няма да бъдат таксувани. Това означава, че социалната мрежа ще следи активно за разглеждането на рекламираното съдържание и на базата единствено на резултатите ще изисква плащане. До този момент се брояха и „забелязаните“ постове и реклами – при тях потребителят  единствено е видял част от рекламата и не е натиснал върху нея.

Ще се следи поведението не само чрез уеб версията на Facebook, но и през мобилното приложение, както и взаимодействия с носими аксесоари. Това включва и версии за смарт часовници и други подобни устройства. Чрез този ход е напълно възможно Facebook да поведе вълната към нова политика в онлайн рекламата.