New-Fbook-

Facebook променя функцията „избрана публика“ днес, която позволява на бизнеса да таргетира потребители, които са посетили уеб сайта или свалили приложенията им.

Функцията ще е достъпна за всички в следващите месеци и ще позволи на собствениците на бизнес страници да таргетират потребители, посетили сайта им и по този начин да ги примамват да го направят отново. Например, вие ще можете да таргетирате реклами към потребители, които са свалили мобилното ви приложение, но не са го използвали скоро.

За подобно таргетиране маркетолозите ще използват код на своя уеб сайт или в своите мобилни апликации.

Какво означава това за потребителите? Това означава, че ще виждаме повече „базирани на интерес“ реклами. Amazon отдавна има подобна услуга, която припомня на потребителите всички книги, които те са разглеждали на сайта на компанията. Google също не изостава – компанията обяви подобно таргетиране през 2009.