Facebook вчера обявиха финансовите си резултати за третото тримесечие на 2016 година. За учудване на никой, компанията е прибрала приходи от 7,1 милиарда долара, което е с над 50% повече от тези за същия период миналата година. От тях 2,37 милиарда са чистите печалби за социалната мрежа, които пък от своя страна са 165% повече от същите за тримесечието през 2015 година.

Голяма част от приходите за Марк Зукърбърг и компания в случая са от реклами. Всъщност 84% от всички приходи са от мобилни реклами. Социалната мрежа наближава 2 милиарда активни потребители месечно и е ясно как Facebook монетизира използването си.

Плащанията и таксите към Facebook (като тези за популяризиране на страници) са другата основна част от приходите през тази четвърт, но дори и те не са много за разлика от рекламите. Интересното е, че тези такси и плащания намалят в сравнение с приходите от тях през третото тримесечие на 2015 година.

Гигантът наречен Facebook изглежда няма да се спре. Само времето ще покаже до къде ще стигне финансовата мощ на компанията.