facebook-fail видео

Facebook продължава да се състезава с YouТube като платформа за разпространение на видео съдържание. Най-новата добавка към социалната мрежа е бутон „гледай по-късно“, който се включва в настолната уеб версия.

Той позволява да се запазват клипчетата в списък и да се преглеждат в по-удобен момент. В резултат на това Facebook ще подобри многократно общото време на възпроизвеждане на клипове. Преките последици от това е промотирането на повече видео съдържание, видео реклами, което в крайна сметка носи повече приходи на социалната мрежа.

През последните няколко седмици Facebook значително увеличи коефициента си на брой гледани видеа на ден. Социалната мрежа отбеляза 4 милиона видео преглеждания на ден през последното тримесечие, което говори достатъчно за намеренията на Facebook да стане конкурент на YouТube.

 

НАЙ-ИНТЕРЕСНОТО ОТ SMART NEWS