
Facebook вече поддържа хештагове в постове, снимки и линкове. Промяната ще ви помогне да откривате тематично съдържание и актуални новини в социалната мрежа.
Първо бяха потвърдените профили на известни личности, а сега и #хештаговете. Facebook определено черпи идеи от Twitter в последно време. Но има една основна разлика между платформата на Зукерберг и нейния най-голям конкурент. За разлика от Twitter, който показва публикациите на всички регистрирани потребители при търсене на хештаг, Facebook ще показва само публичните постове и съдържанието, създадено от вашите приятели.
„От днес, ще можете да кликвате на хештаговете във Facebook.“ – пише в блога на социалната мрежа. „Подобно на други услуги като Instagram, Twitter, Tumblr или Pinterest, хештаговете във Facebook ви позволяват да добавите контекст на постовете си, или да покажете, че участвате в една по-голяма дискусия. Когато кликнете на хештаг във Facebook, ще видите какво други хора и страници мислят по съответната тема.“
Хештаговете са само първата стъпка на компанията в улесняването на потребителите да открият какво другите мислят по дадена тема, както и да участват в публични дискусии. През идните няколко месеца очакваме платформа за анализ на популярни теми и хештагове.
[…] вчера съобщихме в Smart News, #хештаговете във Facebook вече станаха използваеми. Всеки потребител може да […]
Comments are closed.