След премиерата на новия MacBook Pro, Consumer Reports изразиха недоволството си от производителността на батерията и за първи път след ревю не препоръчаха Apple лаптопите на своите читатели. Малко по-късно Apple се свързаха с CR, за да разберат какво точно се случва и ето че вчера от Купертино официално обявиха, че знаят какъв е проблема — според тях незадоволителното представяне на батерията се дължи на бъг в Safari, който засяга конкретно начинът на тестване от страна на Consumer Reports.
Apple вече пуснаха софтуерен ъпдейт, който да поправи бъга, засягаш Safari, така че подобно нещо да не се случва отново. Информацията сочи, че бъгът бил свързан с изключването на кеширането на браузъра, което CR правят, за да тестват пълноценно лаптопите.
Всъщност изключването на кеширането е част от инструментите за разработчици и обикновените потребители надали ще срещнат този бъг дори и при сегашното състояние на Safari. Въпреки това новия ъпдейт поправя това. Apple са се свързали с Consumer Reports, за да ги помолят отново да направят своя тест. От CR потвърдиха бъдещото повторно тестване, но все още не се знае кога ще излязат резултатите и дали от сайта ще променят мнението си за новите MacBook Pro.
Както знаем обаче, Consumer Reports не са единствените, изпитващи проблеми с батерията на новите Apple лаптопи. The Verge докладваха преди известно време, че и при техни тестове батерията на MacBook Pro не се справя както те са очаквали. Apple на свой ред премахнаха индикацията за оставащо време от живота на батерията с ъпдейт за macOS.