
Изглежда заради новите iPhone 5S и iPhone 5C Apple има нужда от нови и свежи идеи от маркетингова гледна точка. Ad Age докладва, че компанията наема между 200 и 300 нови маркетолози, което ще удвои броя на вътрешния маркетингов екип. Неназован източни, цитиран от медията, твърди, че досега Apple не си е позволявала да разшири екипа си заради изискването на Стив Джобс, докато беше изпълнителен директор, компанията да разчита повече на външни фирми.
Apple ще продължи да работи с други рекламни и PR агенции, но обновеният вътрешен екип ще се занимава с осигуряването на повече проекти, разработването на видеа, демонстриращи функции на епълски устройства, както и продуцирането на нови рекламни клипове.
Колегите твърдят, че този ход не е провокиран от желанието е за спестяване на разходи, но и заради по-големия контрол върху маркетинга на компанията.