Apple стартира кампания за iPhone с името „Ако не е iPhone, не е iPhone“ (If it’s not an iPhone) с няколко видеа, а сега компанията пусна нова уеб страница, целяща да покаже какви са предимствата на този смартфон в сравнение с предлаганите от конкурентите.
Тя е озаглавена „Защо няма нищо като iPhone“ и в нея се набляга на различни ключови функции като iMessages, камерата, сигурността и поверителността – Touch ID, Secure Enclave, Apple Pay, приложението Health и други.
Страницата завършва с възможност за три избора – да закупите iPhone на момента, да намерите информация за това как да преминете от Android към iOS, както и да отидете на стандартната страница на iPhone 6, за да научите повече подробности за него.
При тази кампания фокусът е основно върху Android потребителите, искащи да преминат към платформата на Apple. Този ход не е толкова изненадващ, като се вземе предвид факта, че наскоро американската компания отчете най-големия ръст на смяна на операционната система в полза на iOS от нейното съществуване.
НАЙ-ИНТЕРЕСНОТО ОТ SMART NEWS
-
РЕВЮ НА TOSHIBA SATELLITE CLICK MINI
-
НУЖНО ЛИ Е ДА КЛИКВАНЕ НА „SAFETY REMOVE“ ПРЕДИ ДА ИЗВАДИМ USB
-
РОБОТ ПРЕМИНА ТЕСТА ЗА САМОСЪЗНАНИЕ
-
APPLE ОТЧЕТЕ ПОРЕДНО ТРИМЕСЕЧИЕ С РЕКОРДНИ ПРОДАЖБИ НА IPHONE
-
„ПЕРФЕКТНАТА ЛЕЩА“ МОЖЕ ДА Е ФАКТ ДО НЯКОЛКО ГОДИНИ
-
ТЕЛЕСКОПЪТ KEPLER ОТКРИ ПЛАНЕТА, ПОДОБНА НА ЗЕМЯТА