
Facebook направи рекордните 2.6 милиарда долара приходи за миналото тримесечие, от които 2.34 милиарда идват от реклами. Инвеститорите са доволни, една седмица преди социалната мрежа да навърши десет години — през които се превърна от клюкарник за ученици в интернет колос за милиарди долари.
Все повече потребители използват смартфоните и таблетите си, за да проверят какво се случва онлайн. Социалката обърна сериозно внимание на тази тенденция едва миналата година, когато обърна фокуса си върху рекламата за мобилни устройства.
Анализаторите на пазара, чиято работа е да предвиждат приходите на дигиталните компании, очакваха само 2.3 милиарда долара за Facebook. Явно Марк Зукерберг в момента се чувства като голям щастливец. Печалбата на компанията му за същия период е 523 милиона, в сравнение със само 63 милиона за същия период през 2012 г.