
Компанията изгражда роден видео хостинг за тези, които искат да избегнат YouTube
Patreon изгражда решение за видео хостинг и роден плейър. Главният изпълнителен директор на компанията даде зелена светлина за проекта, заедно с новините, че се присъединява към много други ръководители преди него в стартирането на подкаст, наречен The Creator Economy.
Идеята е освен хостване на подкасти, да се хоства и видео. Изграждането на хоризонтална архитектура за всеки създател, независимо от неговата среда или без значение от формата на качване, за да може да изгради бизнес около своята работа е в основата на проекта. Това идва в подкрепа на всеки, който желае да разполага с по-голям избор и свобода на действие.
В нетърпеливо очакване
Компанията не споделя повече подробности за продукта, но вероятно това ще бъде начин създателите да хостват и споделят видео, без да напускат платформата. Все още не е ясно кога ще да стартира и колко широко ще бъде разгърнат.
Целта за разрешението е ориентирана към създатели, които искат да хостват своите видеоклипове в Patreon. Компанията може да позволи на повече хора да избягват YouTube или поне да не разчитат толкова силно на него.
Инициаторите също така поддържат интеграция с Vimeo, която може да стане по-малко важна със стартирането на новата функция. Разбира се, идеята за пускане на свой собствен видео продукт изглежда смела, но говори за все по-широкото недоволство, назряващо от доминирането на YouTube. Тук превес взима и собствения интерес на Patreon, който се стреми да стане напълно самостоятелен.
Смела визия
Моментът на обявяването е особено интересен, защото подкастът се фокусира върху по-техническата страна на създателите. Това няма пряко да влияе на тези в Patreon, а по-скоро на хората, създаващи и финансиращи инструменти, които искат да използват. Идеята е да се постави името на Патреон до тези хора и да сподели визията им за света с всички останали.
Компанията се стреми да привлече най-страхотните, далновидни, любопитни таланти, които да изграждат икономика към Patreon. Шоуто ще бъде без реклами и безплатно за достъп на всички платформи. Ще бъде пускано сезонно с планирани 12 епизода. Бъдещото развитие е пряко свързано с интереса, който ще събуди идеята.