HTC може да намали поръчките на компоненти с цели 30%, съобщава Digitimes, цитирайки неназовани източници в индустрията. Това се дължи на слаби продажби, защото изглежда потребителите не се интересуват достатъчно от новия модел HTC One M9, казват още източниците.
Въпреки че данните не са потвърдени, тайванската компания отказва да коментира въпроса, те звучат логично. Април месец беше най-слабия такъв за HTC от шест години насам, докато през март бяха отчетени „стабилни“ продажби, довели до най-доброто първо тримесечие от 2011 г.
One M9 е на пазара от около два месеца и имайки предвид, че продажбите на нови флагмани са винаги най-силни в първите седмици, не можем да очакваме засилено купуване на смартфона в близко бъдеще. Това смятат и анализатори, а изглежда и самите производители са съгласни. За това можем да съдим по действията на HTC. В Азия те промотират по-засилено други два модела смартфони – One M9+ и One E9+.