

Потребителите на всички социални мрежи се увеличават постоянно, като най-голям ръст отчитат масовите Facebook и Twitter. Микроблогинг социалната мрежа наскоро се похвали, че активните потребители вече са над 200 милиона. През 2013 г. се очаква чуруликащата компания да отчете 582.8 милиона долара приходи от реклама. Анализаторската фирма eMarketer прогнозира, че предвид очакваните тазгодишни рекламни приходи, през 2014 г. се очаква те да надминат 1 милиард долара.
Повече от половината от тези приходи ще са от мобилна реклама, прогнозират от компанията. Интересното е, че през 2011 година Twitter почти не е генерирала приходи от мобилна реклама.
Очаква се през 2014 г. цените на акциите на компанията да паднат, както се случи с Facebook, но въпреки това рекламистите не трябва да се притесняват. „Приходите от реклама през 2015 г. се очаква да достигнат 1.33 милиарда долара, а те ще генерират над 50% от общите приходи на компанията“, твърдят от eMarketer.
Източник: HotHardware