facebook-home-3

Ново проучване показва, че почти никой не иска Facebook Home.

Home – приложението за Android, което социалната мрежа представи през месец април, предлага дълбока интеграция с функционалността на мобилната операционна система от Google, променяйки вида на началния екран и добавяйки балони с профилните снимки на приятели за бърз достъп до чатове.

[cquote]Анкетираните са твърде малко на брой, за да направим валиден общ извод.[/cquote]

Проучването е проведено от YouGov сред 1,000 американски потребители над 18 години, от които 455 притежават смартфон. Според резултатите, само 9 процента от потребителите със смартфони покзват интерес към Facebook Home.

„Facebook Home решава проблема на социалната мрежа, която се нуждае от повече потребителски данни, но какво решава за самите потребители? С Home, Facebook изрази желанието си да измести фокуса от приложенията към хората. Изглежда, обаче, че потребителите не харесват начина, по който Facebook Home превзема екраните на мобилните им устройства и стои над всички останали приложения.“ – коментира Джоузеф Фаръл от BiTE Interactive.