Готови ли сте за още повече реклами в Instagram, както и другите приложения, собственост на Facebook? Няма да е нужно да чакате много, тъй като на пресконференция вчера, Марк Зукърбърг и Дейвид Венър са разговаряли с анализатори, на които са обяснили бъдещите планове в сферата на рекламата и социалните им мрежи.

Към момента в Instagram вече се появява избрано рекламно съдържание, поместено между постовете. Facebook обаче искат да променят това и рекламите вече да бъдат на повече места – тук става въпрос именно за реклами във видео формат. Според Зукърбърг, видеата във Facebook достигат общ брой гледания от 8 милиарда на ден. Според анализаторите, социалната мрежа ще заложи главно на реклами във видео клиповете, които са поместени на платформите ѝ. Това ще рече, че бихте могли да очаквате видео реклами дори и в Instagram, което е малко плашещо ако се замислим как биха ни били поднасяни те – в нашите собствени видеа, например?

Медии като BuzzFeed и Vice Media залагат само на такъв тип реклами, но техните платформи са много по-различни от социалните мрежи. Въпросът е по какъв начин ще ни бъдат показвани видео реклами във Facebook, Instagram и дори WhatsApp.

Е, готови ли сте за поредната Facebook промяна?