

Над 100 000 клиента на телекома ежедневно проверяват текущата си сметка, отстъпките и неплатените си фактури през Мтел менюто на своя телефон. Чрез него потребителите могат лесно и удобно да контролират потреблението си.
Всеки клиент на Мобилтел има такова меню в телефона си и може да се възползва от разнообразните му възможности. С няколко кликвания на менюто, клиентите могат да добавят и екстри към своя абонаментен план или да променят роуминг тарифите си.
Все по-голяма популярност придобива и модулът за управление на потреблението в сайта на компанията – „Моят Мтел“. През 2012 година над 2000 клиенти дневно са се възползвали от него, като абонатите проверяват най-често дали имат неплатени фактури, каква е текущата им сметка и на какви отстъпки имат право.
Класическият начин за връзка с компанията остава автоматичното меню *88, което всеки ден ползват близо 90 000 потребители. Най-често задаваните въпроси към операторите от контакт центъра, който навърши 10 години през миналата година, са свързани с фактури, различен вид настройки, договори и роуминг.
Най-новите функционалности на *88 са свързани с възможността за добавяне и промяна на „Любим номер“, както с презареждане на предплатена карта от номер на абонаментен план.