
Експертно обслужване и разширяване на възможностите за тестване на място са най-търсените подобрения, които клиентите на VIVACOM изискват от магазините на оператора. След проучване сред потребителите телекомът създаде нова визия и подобри ефективността на обслужване.
За удобство на потребителите само за година компанията увеличи с близо 15% точките за пряк достъп с клиентите си и в момента разполага над 225 магазина в цялата страна. Новата визия ще позволи на много потребители едновременно да тестват сами всяка една от предлаганите продукти и услуги като мобилни устройства, таблети, интернет свързаност и телевизия, и лесно да комбинират желаната от тях крайна оферта.
С новата си футуристична визия магазините наблягат на изживяването, което потребителят получава при прекия контакт, възможността да тества на живо всички нововъведения във високите технологии и голямото разнообразие от Hi-Tech устройства.