Познаването на бизнеса ви е от жизненоважно значение за успеха му. Но с хиляди други фирми, които се конкурират за видимост, как се отличава вашият от тълпата?

През последното десетилетие цифровият пазар нарасна експоненциално. С над 85% от потребителите, които използват онлайн търсещите машини, за да намерят услугата, която търсят, е просто да каже, че потребителските навици за пазаруване са се променили завинаги, а също и пазарът.

Само разполагането с уеб сайт вече не е достатъчно.

Да приемем например, че сте местен водопроводчик. Извън потребителите, които правят директно търсене на името на вашата фирма, вашият целеви пазар ще премине към Google. И никой няма време да проучи целия път до 23-та страница на резултатите от Google. Така че, освен ако не разполагате с една от онези желани места на първа страница, нямате късмет.

Това е моментът, в който идва добрата стара SEO оптимизация.

Какво е SEO?

Най-просто казано – набор от инструменти, който ви помага много по-добре да се позиционирате в търсачките. Абревиатурата идва от Search Engine Optimization.

Защо има място във вашия уеб сайт?

Най-същественото е, че уеб сайтът ви е дигитален заместител на вашия бизнес. Той е там, за да декларира вашето присъствие и да привлечете вниманието към вас. И служи като онлайн портал за вашия бизнес, като образова, ангажира и приканва потенциални клиенти да научат повече за вас, вашите продукти и по-важното за вашата марка.

Как SEO ще доведе клиентите до вашия сайт?

Въпреки че Google може да изглежда като загадъчна магическа материя, тя играе с определен набор от “правила”. Дори променя правилата често! Тези правила се основават на това, което Google вярва, че потребителят търси, както по отношение на качеството на съдържанието, така и на качеството на потребителския опит. Тези правила са изложени в насоките за уеб администратори на Google.

SEO посочва тези правила, превежда ги в стратегии за действие и ги прилага на уебсайта ви и в по-широкия интернет.

SEO помага за изграждането на доверието на вашата марка

Ние, като потребители, вярваме, че търсачките ни доставят точно това, от което се нуждаем. Следователно, съзнателно или не, ние вземаме тяхната класация като имплицитен вот на доверие. Колкото по-напред класирате на страницата си, толкова повече Google или другата търсачка имат доверие в уебсайта ви, и колкото повече те вярват, толкова повече потребителят се доверява на бизнеса ви.

Колкото по-назад е вашият уебсайт в класацията за търсене, толкова повече сме склонни да го отхвърлим. Вашите клиенти може и да не го осъзнават, но високото класиране при търсене ви прави по-достоверни в очите им.

SEO се допълва и интегрира с други форми на маркетинг

Независимо дали става въпрос за дигитален или традиционен маркетинг, SEO може перфектно да се интегрира с другите ви маркетингови стратегии. Свързването на усилията ви с генерирането на съдържание, социалните медии и PR може да увеличи още повече обхвата и пазарната ви мощ.

Но за разлика от много форми на традиционен маркетинг, SEO не е статична. Тя изисква постоянно коригиране, за да бъде в съответствие с актуализациите на Google и конкурентния пазар.

SEO може да ви предостави ценна представа за поведението на клиента ви

Огромното количество трафик, което SEO генерира, се съхранява и проследява чрез услуги като Google Analytics. В правилните ръце. това е невероятен инструмент за вашия бизнес и може да ви предостави необходимата обратна информация, за да аргументирате вашите бизнес решения.

Много от бизнесите не са склонни да отделят много пари в бюджета, за да се съсредоточат върху маркетинга, като го смятат за несъществени разходи. Но как ще ви забележат потребителите?

SEO има един от най-високите проценти на успех сред всяка дигитална маркетингова услуга и относителната цена на първоначалната инвестиция е минимална в сравнение с потенциалните приходи SEO може да донесе вашия бизнес. Бъдете успешни в осъщестяването на амбициите си!

 

Сподели
Предишна страницаЗапочна Days of Play в Playstation Store!
Следваща страницаПлащат стотици хиляди долари за виртуални недвижими имоти
Технологичен журналист от 1999 г. (nauka.offnews.bg, сп. Икономика, сп. Enterprise, в. БАНКЕРЪ, в. Computerworld и др.) и предприемач от 2007 година. Съсобственик е на уеб медиите Smartnews.bg, Avtora.com, Newbusiness.bg и Teenews.eu, както и собственик на Pixelmedia.bg, Uchi.bg, Kreativen.com, Smartage.bg, Projectmedia.bg, Stroimedia.bg, Vsichkikoncerti.com и др. Партньор е в няколко стартъп начинания и други бизнес проекти. Начинаещ автор на фантастични разкази и запален фен на Pink Floyd, Led Zeppelin, StarCraft, Half-Life, Джей Джей Ейбрамс, Уилям Гибсън, Дан Симънс, Стан Лий и Майкъл Крайтън.