Джъстин Бийбър

Какво липсваше на интернет пространството досега? Покрай котенцата във Facebook, снимките на картонени чаши кафе от Starbucks в Twitter и продължаващата агония на отдавна умрелия MySpace (който Джъстин Тимбърлейк купи през 2011), вече имаме приложение финансирано от не кой друг, а Джъстин Бийбър.

Shots of Me е създаден, за да улесни тийновете да се снимат пред огледалото в банята. Или на погребението на чичовци и дядовци, както стана модерно напоследък. И, не на последно място, да споделят гениалните си творения на нарцисизъм със света.

[cquote]Бийбър финансира социална мрежа за selfies, за да промотира себе си[/cquote]

RockLive, компанията създател на Shots of Me, вече била получила инвестиция от $1.6 милиона щатски долара от признати инвеститори в Силиевата долина. Но когато Джъстин Бийбър харесал толкова много идеята на приложението, че предложил над един милион долара срещу дял в компанията, това е е превърнало в сделка, която RockLive не могли да откажат.

Младият певец едва ли има намерението да се превръща в активен инвеститор в приложения и мобилни технологии. Но публичността, която това действие ще му доведе, със сигурност си струва този милион долара и запалените фенове, които ще събере в профила си.

Обичайте го или го мразете, но трябва да признаете — Бийбър току-що направи приложение, с което хората снимат себе си, за да промотират него.

Shot at Me (iOS)
Shot at Me (iOS)