Всеки човек, в който и да е бизнес знае, че сексът продава. Винаги е било така и вероятно така и ще си остане. Дори и най-големият боклук може да бъде продаден, ако точният човек застане пред камерата и каже подходящите неща по-онзи секси начин или просто, защото изглежда добре. Това е един метод, който използват всички акули на пазара, за да могат да останат такива за по-дълго.

Какво обаче ще се случи, ако използваме същия този метод, за да опитаме да продадем нещо друго? Нещо като човешкото страдание и болка? В клипа ще видите един, лично за мен гениален режисьор, който е направил една кампания с цел да привлече по един много интересен начин вниманието на зрителите върху много сериозни проблеми. Докато участниците, които всъщност са топ модели, четат реплики от картите като „Какво е секси?“ и „Какви са най-дълбоките ти желания?“, изведнъж те се сблъскват с факти за деца, които умират от предотвратими причини.

Нека си го признаем – много малко са тези, които ще седнат да гледат тежки клипове в YouTube или някъде другаде. Видеата свързани с насилие, болка, страдание и т.н. се отбягват значително повече от тези с котки, смешки или секси персони. Това е и причината този клип да бъде направен именно по този начин – чрез секси модели, казващи трагичните факти по секси начин да се привлече вниманието на хората върху това, което явно се опитваме да не видим.

[cquote]И вие отворихте статията заради заглавието, нали?[/cquote]

Дори идеята да ви се стори абсурдна или глупава, тя реално е много гениална и цифрите под клипа го показват. Даже, като се замисля, цялото това нещо е малко тъжно, защото дава ясно да се разбере, че за да може да се покаже на хората това, което не искат да видят, създателите на такива продукции са принудени да опират до крайни мерки, за да привлекат вниманието ни.