YouTube сподели в блог пост вчера, че потребителите на платформата гледат по над един милиард часа видео на ден. Цифрата е постигната като рекорд още миналата година и се равнява на 100 000 години гледано видео съдържание на ден от всички потребители общо.
Компанията сподели още, че за в бъдеще ще се фокусира повече върху продължителността, за която потребители гледат видео, вместо брой гледания на даден клип. Това, според тях, ще помогне на YouTube по-лесно да разбира дали даден зрител харесва повече едно видео.
Новият рекорд показва разрастването на YouTube платформата, която с всеки изминал ден има все повече потребители и се гледа повече и от най-нашумелите сериали. Въпреки това, Google не е като да нямат проблеми с видео съдържанието — за да задържат потребителската маса, те споделиха, че ще премахнат досадните 30-секундни реклами от догодина. Премиум услугата YouTube Red също има проблеми, със само 1,5 милиона активни потребители. Въпросът е кога тя ще стане достъпна в повече региони и ще помогне ли това за разрастването ѝ.