Picture VMobile 1

Комбинация от предимствата на традиционните телекоми и на алтернативните телеком решения предлага новият български оператор ВИМОБАЙЛ. Виртуалният телеком стартира работата си с новаторски подход, нетрадиционни предложения и ангажимент за честни отношения с клиенти и потребители.

ВИМОБАЙЛ разчита на иновативни технологии в лицето на смартфон приложения за трите най-популярни мобилни операционни системи – Android, iOS и BlackBerry, като към тях е добавен и софтуерен телефон за персонални компютри. Всички те са безплатни и могат да се използват както от абонати на телекома, така и след опростена регистрация на потребителите на интернет страницата на компанията. Разликата между двете услуги е в това, че абонатите на ВИМОБАЙЛ получават в добавка към безплатните разговори помежду си и достъп до изгодни цени за разговори към различни оператори в страната и чужбина. От своя страна регистрираните потребителите говорят безплатно с всички вимобайлър-и.

Освен чрез смартфон приложения, гласовите услуги на ВИМОБАЙЛ могат да се използват и посредством стационарен телефон. Чрез тази комбинация от решения, виртуалният телеком осигурява на потребителите си изключително гъвкав и свободен начин на общуване.

Открити и честни отношения с клиентите. Без уловки

ВИМОБАЙЛ стартира с различен подход в структурирането на услугите и отношенията си с клиенти. Освен безплатни разговори помежду си, потребителите получават и удобството за отчитане на база реално потребление. ВИМОБАЙЛ таксува разговорите на всяка секунда, а не на времеви интервали. Клиентите на виртуалния телеком не дължат и т.нар. „такса свързване” за всяко успешно обаждане, като по този начин потребителите плащат точно толкова, колкото използват.

Този подход на оператора намира изражение и в тарифните планове, които не включват абонаментни планове с минути, които често се плащат и не винаги се използват изцяло. Така се избягва и ситуацията, в която клиентът заплаща значително повече за минута разговор, ако договореният пакет от минути бъде изчерпан.

Разликата с популярните алтернативни телеком решения – достъп до реален телефонен номер

Алтернативните телекоми също предлагат гласови услуги чрез приложения за смартфони и таблети. За разлика от тях, ВИМОБАЙЛ предлага на своите клиенти реален телефонен номер в рамките на регистрирания административен адрес, чрез който се получават и осъществяват обаждания на изключително изгодни тарифи към други национални и международни оператори и мрежи. ВИМОБАЙЛ има и още едно основно предимство – приложения за гласови услуги, създадени специално за BlackBerry телефони.

Изгодни тарифи. Предплатен пакет и абонаментен план

Предплатеният пакет, с който ВИМОБАЙЛ стартира работата си с частни клиенти, се нарича Start 2 Talk (Старт ту Толк) и е с цена от 15 лв. с ДДС, като закупилите пакета до 1 ноември 2013 г. получават време за разговори на обща стойност от 25 лв. С предплатения пакет обажданията към други абонати на ВИМОБАЙЛ са безплатни, а към градски и междуградски номера – 0,02 лв./мин. Разговорите към български мобилни мрежи са на стойност 0,07 лв./мин., като цените са с включен ДДС.

Talk @ Home (Толк ат Хоум) пък се нарича абонаментният план с месечна такса от 6 лв. с ДДС. Срещу това, клиентите на ВИМОБАЙЛ получават достъп до максимално изгодни тарифи, като подписалите договор до 1 ноември 2013 г. получават през първия месец на договора безплатни разговори към всички национални мрежи , при условията посочени на http://www.vmobile.bg. Разговорите към други клиенти на ВИМОБАЙЛ отново са безплатни, към градски и междуградски номера – 0,01 лв./мин., а към мобилни номера – 0,06 лв./мин., като цените са с включен ДДС.

ВИМОБАЙЛ предоставя възможност за разплащане през глобалната мрежа благодарение на Интернет базираните системи ePay и PayPal.

Бързо и лесно обслужване

Абонатите и потребителите на ВИМОБАЙЛ могат да получатдостъп в реално време до подробна информация за осъществените входящи и изходящи повиквания, статуса на услугата и цената за всяко обаждане, да управляват гласовите си съобщения и да пренасочват обаждания, чрез Интернет портал за самообслужване на адрес:  http://my.vmobile.bg.

По този начин клиентите на компанията получават своевременно и гъвкаво обслужване без да се налага да чакат на опашки или да губят от личното си време за посещение на офис или представителство.