Snapchat публикува печалбите си от втората четвърт, откакто се превърна официално в публична компания. Потребителите и приходите са се увеличили, но не толкова бързо, колкото инвеститорите се надяваха. Да не говорим, че загубите продължават да се разрастват. В резултат на това, акциите са спаднали с повече от 11 процента.
Snap Inc. споделиха, че дневното потребление на приложението се е увеличило със 7.3 милиона за последната четвърт, което си е нарастване с цели 4 процента. Това прави общо 173 милиона дневно, което поставя дава на Snap лека преднина пред Twitter. Компанията обаче не може въобще да се мери с Instagram или дори само с Instagram Stories, което е доста „тъжно“, като имаме предвид, че Instagram открадна идеята за това от Snapchat.
Приходите за една година са се увеличили със 153 процента, което прави 181 милиона долара. Но количеството изгубени пари също нараства доста, нараствайки четворно до 443 милиона долара. Въпреки че средната печалба на потребител се е увеличила, свободният паричен поток е намалял значително.
Snap се изправя пред същите проблеми като Twitter. Повечето пари от реклами отиват при големите играчи: Facebook и Google. Това означава, че на по-малките компании им става все по-трудно и по-трудно да печелят. И да, няколкото милиона месечни потребители на Snap са нищо в сравнение с милиардите посетители на Facebook и Google всеки ден.
Докато акциите продължават да падат, на компанията ще и е много трудно да задържи, камо ли пък да привлече големите таланти. Засега можем само да им стискаме палци и да се надяваме, че статистиките от следващото тримесечие ще са в тяхна полза.