Тъй като нямаме право да споделяме повече информация, бъдете търпеливи, в 10:00 Мтел представя новата си самоличност.
Добавено 15.14 часа: Официално: Мтел представи новия бранд. Повече информация прочетете тук.
Тези снимки са публични и не са тайна, всеки може да види новия облик на компанията.
Може да видите и красивата нова визия на www.mtel.bg
„Новата ни идентичност разкрива промяната ни в дълбочина – във философията и културата на Мтел“, подчертава Андреас Майерхофер. „Нашата цел е все повече да ни възприемат като lifestyle provider, а именно партньор, който улеснява живота ви, и който открива за вас безкрайни възможности за комуникация”, допълва той.
Новото лого и новите визуални елементи идват със заявка да се развиват в следващите години и носят усещането за движение. Логото е образувано от символ, който представлява знаковата за Мтел буква „М”, стилизирана във формата за безкрайност, и текстова част „tel”. Символът „М” е изпълнен в богата цветова палитра, която, обаче, остава в гамата на запазеното за компанията червено. Така в новото и различно лого все пак е заключена и приемственост с предишния знак на компанията.
„Визията на Мтел вече е по-млада, по-симпатична, по–разговорлива и много по-гъвкава. Именно с това тя отразява по-вярно промените в компанията, а и пътят, по който е избрала да се развива” споделя Мария Опренова, лидер на проекта.
Новата корпоративна идентичност на Мтел е отразена и в дизайна на магазините. Мтел започва новата си ера с 60 изцяло обновени магазина, като постепенно всичките 180 магазини на компанията ще бъдат преустроени. Новият им дизайн също поставя клиента в центъра и му помага да се ориентира много по-лесно в морето от телеком предложения и възможности. „