Pic Credit: Gladiator movie

Нормално е всеки да има своите предпочитания, когато говорим за мобилни оператори. Всеки от нас ползва техни услуги и поради една или друга причина е останал с добро, а може би и с лошо впечатление от тях. Имало е случаи, в които може да са ви излъгали, да са ви подвели с информация или да не сте били доволен от отношението. Каквато и да е причината, ние се интересуваме от вашето мнение и историята, която го е изградила като такова.

Днес пускаме нова анкета, в която ви каним да дадете своя глас, който ще определи най-лошият оператор у нас. Предложените компании са водещите имена в телекомуникационния бизнес у нас и всеки може да гласува свободно.

Напомняме ви, че гласуването е за най-лошия оператор, а не за най-добрия. Трябва да дадете своя глас, а след това да споделите в коментарите какво ви е накарало да промените мнението си в негативна посока за дадената компания.

Ние ще се постараем да дадем гласност на всички несправедливости срещу потребителите като направим серия от статии и разследвания за лошите практики, базирани на вашите истории.

  • Десислава Спасова-Тенева

    Гласувах с Мтел. Естествено най-силните ми впеатления са свързани със срива на системата преди години, което сложи край на преките ми отношения с този оператор, но имам и по-пресни. Сагата бях описала във форума, който за съжаление вееч не съществува, но с две думи ще я опиша като пълна бездарност и незаинтересованост на много нива, ходене по мъките, свързани със закупуването на определен модел апарат и последвалите грешки в преподписването на договора, като всичко това се проточи около два месеца и беше оправено едва след намесата на по-високостоящ кадър в компанията.

  • Гласувах, ще ми бъде интересно да видя резултатите 🙂

  • Десислава Спасова-Тенева

    Нали трябва да кажеше защо?

  • Чичо

    Познавайки хората работещи в оператора, и отношението им към клиента, както и начина по който се върши работата, изборът ми е лесен. Това се подплаща и от окаяното състояние в което работи мрежата им, и пълното му неглижиране. А собствениците, през честните ръце на които се препродава всяка година с грижа и любов към клиента и държавата забиват и последния пирон в ковчега на БТК / Vivacom.
    След 9 години като клиент, осъзнах че отдавна мога да си позволя, ниската цена да не е водеща при избора ми на услуга или продукт. И ги изхвърлих. Съжалявам само малкото добри професионалисти, които са останали да опъват каиша там…

  • За мен VIVACOM, така и не успяха да ме привлекат с тарифен план, а консултантите им не ми направиха добро впечатление.

  • Kristiyan Andreev

    Гласувам за Мтел, защото си бях дал устройството закупено oт тях в гаранция за профилактика и лек проблем в екрана. При което над 10 пъти им казах „Каквкото и да става, никаква информация да не се трие, без значение какъв е проблема и т.н“ , защото знам че „протата“ в днешно време винаги започват с формат и т.н . Жената даже ми се обиди да не би да я смятам за малоумна, и го написа на лист хартия, който се предава до сервиза, където ясно и точно е написано мойте изисквания те няма как да не ги прочетата, иначе как ще тръгнат да оправят нещо без да знаят какво.. Ако се налага формат/триене и каквото и да е било пдообно, първо да ме потърсят, а ако не ме намерят да не правят нищо“ . При което след месец си получавам телефона, наистина го оправиха, сменили му даже и корпуса и т.н без да съм искал, но цялата ми ценна информация от спомени, телефони, бизнес планове и т.н си отиде. Знам ,че трябва да се правят бакъпи, но бях в такъв период в който нямаше как и имах много проблеми, но това не оправдава Мтел. След като ги попитах, как посмяха те ми се присмяха в очите и пуснах жалба. На което те също се присмяха. Уважението при тях не съществува и се държат с теб като с боклук!!! Да не говорим хилядите пъти надписване на сметки и прилъгване към подписване на договори с измислени скрити текствове, където трябва да си много добър да ги разбереш. Последния проблем, който ми беше при тях и което тотално ме разби и тотално прекратих договорите си към тях от 15 години бе това, че без предупреждение без нищо са изтрили всичките онези точки, които са се трупали през всички тези години, които може да обмениш в някаква сума за закупуване на нещо или предметна награда и т.н , при което те спориха че са предупреждавали, а такова нещо няма. А и е в тяхна полза, това са пари, които те ще изгубят ако бъдат използвани, що да не лъжат клиентите си, особено тези които са им най-верни 🙂 с финални думи – това е най-ужасната компания, а може би единствената компания или нещо подобно, което наистина вътрешно ме е карало да мразя, нищо друго в целия си живот не съм мразил толкова, колкото Мтел – тези хора там ги взимат на работа, само ако нямат морал!

  • Blitz

    Всичките са еднакви боклуци, с еднакви порочни практики и мизерен и необразован персонал. За съжаление обаче нямаме алтернатива в тая шибана държава, както и с всичко останало. Вече си мисля да минавам на карта от „чуждестранен оператор“, ако не друго поне няма да им гледам кривите мутри по офисите им докато си плащам и без това дебелите сметки.

  • radkobg

    Не смятам, че е коректно да включвате Макс в запитването. Първо клиентската им база е никаква и второ те работят в партньорство с Мтел.

  • Bond

    Не съм сигурен, че някъде има по-добри цени от българските. За 30 лева неограничени разговори и прилични гигабайти си е доста добра оферта.

  • Чичо

    Нещо не мога да видя резултатите до момента. При мен ли само не ги отваря?

  • За другото не мога да коментирам, но относно точките от програмата Мтел Клуб – те се изтриват ако не са ползвани три години, като първо се изтриват най-старите такива. Това си е описано в условията на програмата. (не споря, само споменавам)

  • И при мен нещо сега не става, Чичо. Пробвай да отвориш линка „Вижте предишните отговори“ в нов таб. При мен така работи.

  • Чичо

    Благодаря, г-н Димитров!
    С нов таб става.

  • Нямам представа, мисля че не може да избираш цветовете на pie chart-а…

  • Kristiyan Andreev

    въпроса е, че твърдят че са звъняли и са пращали писма, а такова нещо няма. И не става въпрос за правилото с 3те години, това е ясно. Става въпрос, че трансформираха тези точки сега в тотално различно нещо сега, вече никой няма точки, и съм сигурен хиляди са засегнати. Почва се от 0

  • Boian Panchev

    Гласувах с Мтел. Естествено със срива на системата преди години, което сложи край на преките ми отношения с този оператор. Сметка ми СТАНА 4-ри цифрена,и все още я плащам

  • radkobg

    Mtel дори заради фактурите. Плащаш 16 лв такса за което получаваш определен брой безплатни минути. Те обаче изчисляват обема от тези минути които си изразходил колко биха стрували като минути които не са включени и след това ти вадят тази стойност като отстъпка. Само дето това не е отстъпка защото ти плащаш 16 лева месечна за тези минути. Освен това в фактурата никъде не пише на какъв тарифен план си.

  • Адриан Димитров

    Виваком определено. След прехвърляне към Теленор и предсрочно прекратяване на договора ми с тях, ми изпратиха фактура, вместо 3 такси без отстъпка, като неустойка, както е по закон, те сметнали, че им дължа 773лв. В цената забележете е включена и неустойка за предсточно изплатено устройство на лизинг, която е по-висока, от изплатените от мен оставащи месечни вноски.

  • radkobg

    Каква е била вноската по устройството и каква е месечната такса за абонамента, че не ми стана ясно. Не става ясно и колко месеца преди изтичане на договора си пренесъл номера.

  • radkobg

    Аз пък от VIVACOM не мърдам по никакъв повод.

  • radkobg

    Ползвай електронна разплащателна услуга. Няма да висиш по опашки и да гледаш мутри. 🙂

  • Milan Konstantinov

    Гласувах М-тел! Още използвам услугите им.С нетърпение очаквам да ми изтече договора.Най-некоректния оператор. Всеки месец сме в спор с надписани фактури!!!!