Осем часа сутринта… Едвам гледам, а в България скоро сте легнали да спите. Но трябва да ставам рано – предстои закуска в хотела, а след това посещение до фабриката за производство на Huawei. Това правим тук в Китай в момента, ако сте се чудели какво по дяволите е било това селфи от преди два дни. Не е трудно да се досетите, че въпросното пътуване е покана от страна на китайския гигант до тяхното основно седалище. Тук сме да видим как протича работата около производството (а и не само) на едни от най-нашумелите устройства в днешно време. Една мащабна рекламна кампания, бихте казали и може би няма да сгрешите.

Huawei достойно се пребориха с много други смартфон производители, за да станат трети по продажби в света. Борбата обаче не е приключила, тъй като пред тях все още стоят Samsung и Apple. Няма и да им е лесно и ако желаят поне да опитат да бъдат на тяхното ниво, то в този случай ще им е нужно всяко едно оръжие, до което могат да се докопат. Добрият PR в случая е едно от тях.

И така, какво видяхме дотук? Вчера посетихме кампуса на Huawei, където пребивават служители на компанията. Той се намира в град Шенжен. Заедно с кампуса, на тази територия всъщност, могат да бъдат намерени още няколко (меко казано) сгради – R&D центъра, пълен с лаборатории за тестове на различни технологии, Huawei University, където се тренират всички нови кадри на компанията, както и Exhibition център – изложение на съвременни и бъдещи технологични постижения на компанията. Те включват дори виртуална реалност, свързаност в големия град и смартфони. Видяхме дори брандиран с логото на VIVACOM сървър.

Целта на текущата статия обаче не е да ви разказвам какво съм видял и колко са велики Huawei, а по-скоро е нещо като ъпдейт, който ми беше интересно да споделя с вас. Когато се върна обратно в България, живот и здраве, ще си поговорим надълго и нашироко какво аджеба ми се случи в Китай и защо.

А сега ви оставям, тъй като третият ден от моето посещение започна и трябва да слизам на закуска (и един черен чай). Май с часовата разлика не се свиква толкова лесно…

  • Bond

    Жалко е, че плащайки на българските журналисти хотели, вечери, самолетни билети и т.н. хуйвей практически си купуват медиите, които след това гостоприемство и хвърлените хиляди долари ще хвалят месеци наред техните телефони. P.S. Дано не съм прав.

  • Петър Радев

    Винаги са ми били интересни източните култури. Освен статията, която ще има в секцията Техмологии, ще ми бъде интересно да напишеш една статия и в Култура. Приятно изкарване в Китай.

  • При нас не е така. Ние си казваме, като нещо не ни харесва.

  • Bond

    Дано. Досега не съм коментирал във вашия сайт, но го чета и много ми харесва.

  • Искам да ти споделя, че повечето брандове добягват към медиите не за да пишат добро за тях, а за да пишат като цяло 🙂 Особено непопулярните брандове. При нас обективността е винаги напърво място!

  • Благодаря! Вече съм си в България и тези дни можеш да очакваш материали от трипа. Несъмнено ще има и статия за преживяването в една толкова различна от всичко, с което сме свикнали страна.

  • Заповядай един материал от преживяването, плюс видео, което направихме с Luba6ky: http://smartnews.bg/?p=71851

    Надявам се да ти е интересно!